'rubrik'

Home again. Slutar egentligen fyra, vilket betydde att jag fick förhör av båda föräldrarna varför jag kom hem så tidigt och varför jag sa att dagen suger. Lunch blev cafetéria-mat, en macka, risifrutti, loka och tuggummi. Har dock bara ätit upp risifruttin hittills. Hoppade över de två sista lektionerna för jag tänkte vara snäll å följa med till ett ställe, men blev hemskickad istället. Oh well, helgen kan inte börja på ett sämre sätt. Det kommer inte heller bli någon Rock Bash skiva för min del. Inte några andra skivor heller verkar det som. Inte heller någon krog i helgen som också var planerat. Det blir helt enkelt en helg bara hemma med föräldrarna och jobb.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är värsta konstigt det där med Rock Bash. Alla säger att alla människor ska gå på den, men jag har inte hört någon som ska det :O

2009-03-13 @ 17:35:16
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0