söndag

Helloo, så var man hemma igen då! Eller jag har ju varit hemma de senaste 2,5 timmarna.. Men ändå ;) Har jobbat idag också, mellan 11.30-16.00. Man lär sig iaf! Gör lite små misstag eller så, men det är väl så man lär sig bäst? :P
När jag kom hem stod middagen färdig och jag och mamma åt. Pappa har varit (och är fortfarande inte hemma) på Södertälje-AIK hockeymatchen som var ikväll. Hur som helst, efter middagen gick jag ut med hunden och mamma fixade efterrätt, glass med annanas och sirap. Jag fick världens klåda runt munnen efter det.. Jag kanske inte tål annanas, jag har ju inte direkt ätit det förut typ. Hmm..
Sen har väl inte så mycket mer hänt. Kollat lite tv och såå, och snart är det dags för Bones. Mammas favvo-program.

Igårkväll kom David hit vid sju-åtta tror jag det var. Det var egentligen tänkt att han skulle åka hem igen.. Men efter att ha kollat på Melodifestivalen i sängen ett tag så slutade det med att vi båda somnade och han sov kvar, mys! Så när jag åkte till jobbet imorse, åkte han hem till sig. Saknar han redan! Var ju första gången sedan förra söndagen (1 vecka!!) som jag verkligen fick vara med honom...

Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0