en kväll som denna ..


äppelpaj!


Hello, jag gjorde Äppelpaj istället, med vaniljvisp. Det blev helt ok måste jag säga! Kollade även på tv med mamma sen, på Medium. Det är ganska spännande..men bra! Just nu sitter jag och lyssnar på Dead By April och tänker, på massor. Har precis gjort mig iordning också, borde väl sova, snart iallafall..  ^^

Jag vet inte hur man ska beskriva känslan just nu, en blandning av allt. Trötthet, besvikelse, funderingar, stress och massa annat. Men men. Jag skrev tidigare har jag för mig att jag är nöjd med mitt liv, och ja, det är jag också. Men vissa saker, önskar jag bara kunde sluta. Jag hatar stunder som dessa, anledningen till varför jag just nu sitter och lyssnar på musik. För att inte höra allt det andra i huset.. Att försöka sova den närmsta halvtimmen skippar jag, jag får hitta på något annat, som inkluderar att lyssna på musik, fram tills dess.

Krönikan har jag mailat in nu iallafall. Imorgon är det då som sagt; Svenska, lunch, Foto & Engelska. Jag hatar engelskan, känner ingen större 'glädje' över att gå till just den klassen. Svenskan är bara allmänt seg och tråkig, och på så dumma timmar. Foto är roligt. Den enda kursen som man kan se fram emot över att gå på, faktiskt.

Nu åkte hörlurarna på istället, de stänger ute allt annat mycket bättre. Önskar man kunde få nåt sms iallafall, bara för att känna nån glädje. Speciellt sms. Eller samtal, det går också bra. Men klockan är 22.25 nu och du sover förmodligen.

Oh well, kanske ska uppdatera allt på bilddagboken nu istället då?
Hare bra, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0