onsdagskväll och en massa tankar

Godkväll på er! Nu har jag gjort mig iordning och gjort mig klar för sovdags, men jag ska inte sova riktigt än.. Först ska jag försöka klura ut vad jag ska säga på arbetsintervjun imorn, haha, ja jag ska på det! På Max i Solna, Fia jobbar där (fia oliiiivemark). Scary, jag har bara varit på en intervju och jag tycker den gick sämst, fast jag fick ju jobbet. Men men, hoppas det går bra iallafall! :)

Plugg jag måste göra är:
- Skriva krönika om vad man ska göra efter gymnasiet och alla tankar man har i min ålder kring det.
- Skriva loggbok om att jag skrivit klart artiklarna till projektet och att jag och Sofia redigerade klart häftet idag.

Jag har upptäckt en ny grupp, Dead By April. David verkade få en chock när han skrev kommentaren till inlägget som är två inlägg ner typ med en låt med dom, "oj Dead by april..är lite impad av var din musiksmak e på väg..". Haha, vad? Jag har ju fan lyssnat på Trivium! Då är väl de här inget problem ;) De liknar Trivium, på ett sätt, tycker jag.. En skön stil =) Hehe. Okej, jag vill inte se massa chockade svimmattacker här eller nåt nu över att jag faktiskt lyssnar på sån här musik, också! ;)
Jag tänker på England och min språkresa jag gjorde år 2006 där. Då lärde jag mig att lyssna på massor! Nightwish (fast de lyssnade jag på även innan..), Limp Bizkit, Linkin Park, Trivium och massa annat..

Jag tror jag inte tål glass med chokladsås och maränger.. Jag får alltid sån konstig mage efter.. Fan! Det är ju bland det godaste jag vet! Varför just glass med chokladsås och maränger för?:(

Falling Behind, Losing You, My Saviour. Tre bra låtar, lyssna på dom!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre så är bjuder jag på en bild!




Hare bra och gonatt!
Puss.

Kommentarer
Postat av: nea

var det där i somras vid annies landställe? :D

2009-03-11 @ 23:20:40
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: therese

Nää det där är vid Edsviken/Edsbergsparken , där uppe på kullen vid husen, typ :P

2009-03-12 @ 08:07:33
URL: http://therese90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0