torsdags-dagen



Hallojsan! Allt bra? Imorse åkte jag till skolan vid halvelva, trots att jag inte började min enda lektion förens halvtolv. Jag tänkte att Sofia eller David borde ju kunna vara med mig, eftersom båda har hål! Men Sofia svarade inte på sms:en och David hade åkt hem, så jag åkte till skolan helt i onödan. Slutade med att jag ringde David och klagade lite och så kom han tillbaka till skolan och höll mig sällskap fram tills alla började =) Hihi.

Sen var det dags för en svenska lektion, som var både tråkig och seg och jag fattade ingenting, hehe. Lunch efter det och sen stannade jag kvar i skolan (mot min vilja..) ytterligare en timme när alla andra hade lektion för att vi skulle prata 5 minuter projekt vid klockan tre.. Men David höll mig sällskap och dissade sin Uffe-lektion =) Haha, mys.

Vid halvfyra blev det bussen till Sollentuna med Sofia och sedan tåget hem med Izabella. Så nu sitter jag här efter en lång skoldag som jag egentligen bara hade en lektion på och ska ta något att äta och sedan plugga massor. Svenska B, Engelska C och Högskoleprov, yeey. Ska även kolla igenom lite bilder och titta vilka som blev bäst, så jag är lite förberedd inför vilka bilder jag och Louise vill visa upp inför klassen imorn!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0