Torsdag

Hejhej! =) Nu har jag kommit hem från Stinsen och ätit lunch precis. Pappa fyller 50 idag! Stort Grattis till dig :)
Imorse blev jag väl väckt vid tio och sedan vid tolv så drog jag, mamma och pappa iväg till Stinsen. Jag köpte present till pappa och en klänning till mig själv och en till sak som vi inte nämner här i bloggen, än iallafall! Ni får se det senare :P Hehe. Jag är iallafall supernöjd med dagens inköp! Hittade en sån sjukt snygg klänning som kommer bli perfekt inför krogen och alla studentskivor i vår/sommar! På med den, ett par svarta nylonstrumpbyxor och ett par gladiatorsandaler (med klack!) och en snygg solbränna, guuud vad härligt! Nu vill jag bara ha varmare ute så jag kan jobba på brännan lite också ;) Haha. Bild på klänningen kommer nog upp senare ikväll! ;)
Men nångång vid fem-sex idag så drar vi ner till Pizzeria Sjöängen och äter middag och firar pappa, härligt.
Förresten, någon mer än bara jag som börjar känna lite små vårkänslor nu när snön håller på att försvinna och det är plusgrader ute? NAJS!

Men nu måste jag städa undan allt som ligger på sängen och skriva ihop ett reportage och en argumenterande text! Plugg plugg, men efter de två sakerna så är det inge mer plugg förens nästa gång jag får nåt nästa vecka, fett skönt!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: nea

det är jätteskönt väder! :) inte alls lika kallt som innan...

2009-03-05 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0