torsdag



Godmorgon på er! Efter att ha trott att jag skulle få en härlig start på morgonen, så vet jag inte om den är så härlig längre.. Aja. Jag åker eventuellt till skolan vid 10, annars vid halvelva eller elva. Vi får se.. Sen har jag iallafall bara en lektion. Sen måste jag sitta kvar över min lunch, och sen sitta själv en timme. För att vid tre ska vi jobba projekt.. Funderar starkt på att dra hem istället för att käka i skolan. Vad ska jag göra själv i skolan en timme efter att ha slutat? Ja, jag brukar stanna kvar efter att jag har slutat ganska länge, men då stannar jag alltid för att jag har någon att vara med. Nu ska jag sitta själv. Näe, vi får verkligen se hur jag gör med att sitta kvar i skolan..
Annars idag händer nada especial. Kanske får låna en bok som träning inför Högskoleprovet, men får inget svar, så vet inte hur det blir med det..
Nu ska jag äta frukost iaf, och sen göra mig iordning.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0