tordagsmorgon

Goodmorgon! Nu vaknade jag för cirka 20 minuter sedan och jag har redan hunnit duscha, borsta tänderna och fönat håret. Nu ska jag bara välja kläder för dagen.. Alltid lika svårt! Jag måste shoppa, behöver pengar, behöver ett jobb. Haha.
Magen skriker av hunger här så det får bli ett kortare inlägg här nu ^^
Vid klockan 10 åker jag till skolan, för att vara med Sofia på hennes hål. Vi ska åka till Edsbergs bibliotek så jag kan låna min bok idag, den fanns ju inte i Sollentuna.. :( Men efter det ska jag även luncha med henne iallafall :)
Sen måste jag hem och gå ut med hunden, kanske slänga i mig ett litet mellis eller liknande. Och sen... Sen ska jag börja yra omkring i Solna som en vilsen jag-vet-inte-vad. Hjälp!
Men nu, först av allt, så måste jag göra klart håret, välja kläder och sminka mig. Gud vilka tjejproblem.. Haha!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0