tisdagkväll

Haaj! Nu så har både Annie och Sofia åkt hem. Vi har arbetat med projekt sedan klockan två ungefär! =) Jag har kommit igång med artikeln om våran enkät vi delade ut och har lite tankar kring reportaget jag ska skriva om en intervju med en kines. Så det känns bra! Imorgonkväll borde det vara klart. Härligt!
Tänkte sätta mig och skriva loggbok ikväll också så det är klart. Det blir så jobbigt att skriva om man inte gjort det på ett tag, så mycket att skriva om då. Hehe.
Naturkunskapen borde jag kolla igenom också. Läsa igenom några sidor och sedan bara skriva ett A4 om vad jag tyckte och tänkte osv. Hmm..

Men nu börjar jag bli hungrig! Hehe men får se när jag orkar ställa mig och laga mat :P
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0