tisdag

Hejsan! Allt bra?
Igår blev dagen inte riktigt som planerat.. Men den blev superbra ändå, haha, antagligen bättre än den annars skulle blivit :P Hade ju först vanlig skola, sedan blev det så att jag följde med David hem och pluggade med honom där. Sen vid klockan sex skulle de iväg för att fira en som fyllde år. Hehe, de frågade mig om jag ville följa med. De skulle till Mongolisk restaurang på Sveavägen. Min favorit. Djingis Khan heter den. Absolut bästa restaurangen i stan enligt mig! Hehe, så självklart ville jag följa med om jag fick =) Sen blev det lite sent typ, och det slutade med att jag sov hos David tills idag och sedan imorse när David drog till skolan så fick jag skjuts hem av hans pappa :)
Jag är ledig idag, fett skönt! Ledig varje tisdag ända fram till Sommarlovet nu ;) En lektion på torsdagar. Och halvdagar mån, ons, fre. Gud så härligt!
Annars idag har jag spelat lite gitarr, börjat på projektarbete och bakat sockerkaka, mums!
Men nu måste jag ut med hunden, hare bra!
Puss.

(min bärbara dator är fortfarande trasig, men ashkan kanske kunde ta sig en titt på den! hoppas han får den att fungera igen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0