tisdag

Hallojsan =) Allt bra? Jag är på typ megabra humör, hoppas det håller i sig också! Om en timme ska jag till skolan, najsigt. Jag har klänning på mig idag, hoppas det inte är alltför kallt ute, hehe.. Idag fyller Sofia år! Grattis!
Dagens plugg är läsa minst 20 sidor i svenskaboken (miiinst!!). Skriva iordning det jag ska redovisa på projektet imorn. Undra vilka sidor jag ska ha... Hmm, aja det löser sig i skolan =) Jag borde även fota lite "Aktivitet" idag till Foto A, hehe, gjorde ju inte det i måndags. Får snacka med alla på lunchen ;)
Nu ska jag springa ner och äta frukost och sen göra mig helt klar!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: fia

Tack :)

2009-03-25 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0