the day today (jag känner hur mina rubriker blir mer och mer meningsfulla..)

Hallojsan! Där lurade jag er allt.. Hehe, det jag hade på mig i förra inlägget, hade jag inte på mig idag.. Utan det blev en gammal klänning från GinaTricot som typ ser ut som en grå t-shirt med en hög svart kjol över.. Eller nåt, aja :P
Idag kom jag till skolan vid 11.10 typ, fixade då Sofias skåp med lite bilder och ballonger. Sen drog vi till mentorstiden, skulle fylla i någon hel-konstigt papper som man knappt förstod nånting av, men det funkade tillslut. Hoppas jag.
Sen var det lunch iallafall. Åt med Sofia, David och Annie idag, det blev någon kyckling-grejj med ris, okej men inte megagott. Gick runt och kollade lite på de olika högskolegrejjerna som var i skolan idag. Typ en liten "mini-högskole-mässa" i Rudbecks cafetéria.
Vid ett började David sin lektion och jag, Sofia å Annie arbetade projekt. Sedan vid två träffade jag David lite snabbt och åkte sen hem. Usch vad jag hatar det här vädret! Bort med snön och kylan och blåsten, nu!

Anyway, runt klockan sex kommer David sen =) Då ska vi göra pasta med falukorv och äta middag. Hehe, pappa är på möte och mamma jobbar ^^ Nu innan David kommer ska jag läsa igenom det jag ska säga på projektredovisningen imorn och även det jag ska säga på engelskaredovisningen imorn. Ooooch så måste jag läsa minst 20 (helst 30) sidor i svenskaboken, suck.

Men men, nu skiner solen och jag ska äta något litet gott och sedan börja plugga.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0