tack ?

Jag är så sjukt sur just nu. Tack för att du tänkte på mig också? Ja, jag blir riktigt sur över hur du gjorde. Har frågat hela veckan och sen skiter du i mig i slutet ändå? Men tack, tack så mycket... (ni som inte förstår om vad, bry er inte, måste bara få skriva av mig..)

Back to bloggandet då. Har haft vanlig skola idag, nästan. Drog hem efter svenskan (då vi hade bokseminarium) och hoppade över de två sista lektionerna för att hjälpa till här hemma att förbereda inför morgondagen. Det är ju 150-årsfest imornkväll! Alltså, det är 3 stycket som fyller/har fyllt 50 nu här i dagarna och då blev det en gemensam 150-årsfest! Dock slutar högskoleprovet 16.15 och jag skulle behöva komma hem så fort som möjligt, men som sagt. Tåg dit och hem, kommer ta en timme att ta sig dit och en timme hem.. Känns ganska så väldigt stressigt kan man ju säga! Med tanke på att jag måste hinna hem till festen och göra mig iordning och allt, aja. Ska väl plugga vidare nu iaf.
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0