Svenska plugg och lång skoldag imorn

Äntligen är jag klar med svenskan! Det var lättare än jag trodde.. Eller vänta! Jag missade ju punkt fyra.. Hmm, man ska välja ut ett tema som man ska skriva en krönika om. Temat ska vara inspirerat av dikterna som finns under kapitlet "Romantiken" i boken, fan. Jag måste läsa dikter, aja. Vad tycker ni man kan välja för tema att skriva om? Jag själv har absolut ingen aning... Så nu ska jag bara välja ut ett bra tema. Sen, ska jag nog göra mig iordning och ta det lugnt. Det är ju lång skoldag imorn.. Först 2 timmar Engelska då vi ska se på film. Sen en timme Foto då vi ska gå igenom kamerans funktioner. Och sist en timme Svenska då vi ska berätta vilka teman vi valt, sen typ ha eget arbete eller nåt? Sen lunch, som jag inte vet vem jag ska äta med på.. :/ Och absolut sist projektarbete! Vi sak börja planera inför redovisningarna som börjar nästa vecka... Yeey....

Aja, nu måste jag välja ett tema och sååånt, hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

alltså svenska b är så värt... inte

2009-03-11 @ 23:34:06
URL: http://fridays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0