stressig helg



Tjohoo! Sorry för att jag har varit megadålig på att uppdatera under helgen! Men men :P Har inte riktigt haft tid faktiskt, haha.
I fredags på kvällen kom David och hämtade mig, sen sov vi hos honom. Det blev lättare så eftersom att vi skulle upp tidigt och åka bil tillsammans till Universitetet för att göra Högskoleprovet! Som det förresten gick sjukt dåligt på.. Fick 0,7 när jag rättade själv :S Jag trodde faktiskt det skulle gå lite bättre, men men. Provet var mycket svårare i år än i höstas!!
Hur som helst, sen blev det snabbt hem och göra sig iordning. För pappa (och två andra) hade ju 50-årsfest (eller 150-årsfest då..). Så var där för det mesta av kvällen typ, sen sov Thette kvar här inatt!
Nu ska jag springa ner till tåget snabbt snabbt snart, ska nämligen hem till David som har varit ensam hemma sen igår efter provet, stackaren! Hehe.
Bloggar mer imorn! =)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: haha okej :) jag vet, det känns mycket längre än det är - det känns som man känt varandra jättelänge! det är sjukt vad tiden går fort också :)

2009-03-29 @ 17:58:44
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0