sova + tv + trötthet + ingen mat + huvudvärk = sjuk ?

Nu har jag sovit från typ klockan 15-16.30 då Thette ringde och väckte mig, hehe, det behövdes nog. Pratade med henne i telefon i kanske 30 minuter. Efter det gick jag ner och la mig i soffan och har bara kollat på tv sedan dess. Daisy har börjat tigga middag, kanske dags att börja laga den? Pappa verkar ju inte bry sig när man säger att Daisy är hungrig.. Aja. Jag har inte ätit något typ sen klockan 10 imorse, helt sjukt. Jag är ändå inte så hungrig nu. Normalt brukar jag bli hungrig efter 2 timmar, nu har det gått över 8 timmar sen jag åt! Är helt slut, trött och känner en lätt huvudvärk komma krypandes. Imorse när jag vaknade kändes det även som om jag var mer täppt i näsan än vanligt. Jag vill inte bli sjuk nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0