Söndag


Det är våår! Jippiee! *alla-ankor-hoppar-av-glädje* (jag också!)



Godmorgon på er! Allt bra? Jag mår mycket bättre idag, även om jag känner av lite smått fortfarande sen igår.. Men jag ska när som helst ner och äta frukost och sen ska jag göra iordning mackor och kanelbullar att ta med i bilen idag så jag inte blir åksjuk! Igen..

Jobbar ju 9.30-15.00 ungefär, efter det blir det ju troligen simhallen med David =) Lovar att han på nåt sätt kommer försöka få med mig in på gymmet också... Hehe, men dit har jag ingen lust att gå :P Oh well.
Annars sen idag hoppas jag på att få vara med David även ikväll, hehe.

Plugg; jag har inte såå mycket plugg att göra, tror jag. Jag ska skriva om min redovisnings-text till grupparbetet i Engelskan. Jag ska läsa 70 sidor i svenskaboken. Jag ska plugga inför Högskoleprovet. Hmm..
Nae, nu börjar min mage prata maaat!
Hare bra i vårsolen idag =)
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0