Sommaren är kort, tralalala!

inte ett moln, så långt ögat kan nå
inte en droppe regn, på flera dar
med en glass i min mun å i sandaler av plast
går jag i solen och tänker på dig
ljusblåa dagar seglar förbi

Sommaren är kort
de mesta regnar bort
men nu är den här
så ta för dig
solen skiner idag
hösten kommer snart
de går med vindens fart
så lyssna på mig
solen skiner
kanske bara idag
SOMMARKÄNSLOR!!!!

Gooodmorgon solstrålar! Idag skiner solen och det är typ 8 grader ute och jag är överlycklig! David sov här inatt också, sen 'hade han ingen' naturkunskap, så han börja ett, hihi. Mysigt med en morgon som man bara kan ta det lugnt på!

Hur som helst, idag ska jag till skolan om cirka 50 minuter, ska kolla om jag kan boka tid hos SYO och sen ska jag med David hem för att hämta mitt Svenska häfte (nationella prov) som han har, jag har ju prov i det imorgon!

Dagens outfit får komma om en liten stund ;) Någon mer än jag som känner för sommarkläder: leggins, längre linne och t-shirt. Naajs, David kom precis fram till skolan och messade "Folk sitter redan ute på gräsmattan!" Haha, det gör vi på Rudbeck när det är varmare ute, sitter och steker på gräsmattan på framsidan på luncher/håltimmar, och det är såå skönt!

Nu ska jag städa rummet och diska undan nere i köket, sen äre dags att åka till skolan!
Hare bra i vår-värmen =)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0