snööö döö snöö



Jag kom just på en sak.. Lunch.. Jag måste ju ha med mig lunch imorn till Högskoleprovet! Fan.. Jag måste gå ut igen i det blåsiga och kalla vädret.. Just nu snöar det även. Whoot? Asså, det är april när som helst och det SNÖAR?! Snälla Gud, ge oss vår! NU! Brrr, det är megakallt både ute och inne i mitt rum. Oh well, det är bara att sätta upp håret (så det inte blåser iväg i ansiktet hela tiden..) och ta på sig tjocka vinterjackan, stövlar, vantar och mössa och gå ner till ICA. Lunch imorn (och annan fika/mat) blir: Vatten, macka, kanelbulle, banan och drickyoghurt. Det borde räcka.. Hoppas jag! Hehe, annars finns det en cafetéria där står det på pappret =)
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0