plugg plugg och hungrig mage




Nu står jag här vid en dator i skolan och slutade för cirka 3 timmar sedan. Hehe, åt först lunch med David. Hade sedan hål med David och Sofia. Och nu funderar jag på om jag ska ta bussen hem vid halv eller få skjuts hem vid hel. Skjuts låter ju väldigt lockande... Men vad ska jag då göra i 40 minuter? Min mage skriker av hunger, snart hör väl hela skolan det.. Så ska väl skrota fram något mynt (eller kortet..) och köpa mig något att äta. Synd att de inte säljer drick-yoghurt här i skolan.. Hade varit väldigt gott just nu, men men. Jag kan köpa något och sedan sätta mig och läsa ett tag =) (läsa=plugga).

Annars ikväll händer inget mer speciellt än att äta middag med föräldrarna och plugga. Jag har en del plugg att göra faktiskt..

Svenska B:
- Läsa en text (som vi måste googla efter..) och skriva något om den, typ.
- Läsa vidare i boken Thérèse Raquin.
Foto A:
- Fota på temat "Aktivitet".
Engelska C:
- Redigera lite och träna på det jag ska prata om på redovisningen på onsdag.
Projektarbete:
- Skriva ner det jag ska prata om på redovisningen på onsdag.
Högskoleprovet:
- Plugga på speciellt ord-delen.

Kul va? Någonting i varje ämne i skolan + Högskoleprovet på lördag.. Men David ska troligen sova med mig både imorn och på onsdag =) På torsdag är vi ju lediga (studiedag) så då kan man ligga och dra sig hur länge som helst, skönt!
Nej, nu skriker min mage verkligen. Hare bra!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0