plugg plugg, i'm good!

Hallojsan på er! Det har gått bra att plugga idag, det jag måste göra imorn är engelskan. Men idag har jag iallafall gjort ett ORD-prov (högskoleprov) och även läst till sidan 41 (av 51). Så imorgon ska jag läsa de sista 10 sidorna och skriva lite kort om uppgifterna vi fått till dom. I engelskan ska jag skriva klart det jag ska säga i redovisningen nästa onsdag, för på fredag ska min grupp sammanställa allt. Engelskan kanske jag kan göra imorgon 13.50-14.50 då de andra har lektion, jag måste stanna i skolan där då för att vi ska arbeta projekt klockan 15.00 imorn. Så då har jag en timme på mig att plugga någonting. Antingen läsa klart sidorna i boken och börja på uppgifterna, eller att fortsätta på engelskan. Hmm.
Aja, det här är nog mitt sista inlägg idag, ska nämligen upp vid åtta imorgonbitti =)
Gonatt på er!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0