plankstek!

Hejsan på er! Nu kom vi precis hem från Pizzeria Sjöängen! Alla tre i familje beställde plankstek! Jag och mamma med oxfilé och pappa med lax. Det var huuur gott som helst! Och en päroncider till det, god middag! Jag är megamätt nu!
Jag har även fixat med den där "saken" som jag köpte idag i Stinsen men som jag inte tänker berätta för er vad det är för något :) Haha.
Nu är det dags för mig att sätta mig och skriva en argumenterande text om varför betygssystemet vi har nu är dåligt!
Wish me luck!

Alla ni Rudbeck'are: Har ni härliga scheman nu i period tre? ;)

Kommentarer
Postat av: nea

fan vilket bra ämne att hålla tal om!!! :D nej har bara ett block ledigt. BUUUHU

2009-03-05 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0