onsdagskväll

Nu har jag varit jätteduktig tycker jag :) Jag har skrivit 3 loggböcker till projektarbetet. Jag har skrivit klart artikeln om enkäten i projektarbetet. Jag har läst igenom 32 sidor om utställningen Den Mänskliga Resan på Naturhistoriska Riksmuseet och skrivit en uppsats om det. Jag har även ätit glass med chokladsås, haha! :P
Jag har fått jättemycket plugg gjort ikväll, så det som är kvar den här veckan nu är att skriva ett kort reportage om en intervju med en kines (projektarbete) och skriva en argumenterande text (svenska b) om varför dagens betygsystem är så dåligt! Det borde jag hinna klart med imorgon, härligt! Sen har jag inget plugg kvar när det är gjort, längtar!

lördag har jag stor lust att dra ut på krogen och dansa på kvällen, någon som vill hänga på?! David lät lite sugen på idén i skolan.. Men pleease massa folk häng på idén nu! =)

Ha en bra kväll och sov gott, jag är ledig imorn ;) Mamma och pappa är också lediga imorn, och pappa fyller 50 imorn! :O Kanske man ska gå upp extra tidigt och fixa lite morgonfika åt honom då imorgonbitti? Mjo, det är han väl värd, hehe.
Gonatt!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0