onsdag

Godmorgon solstrålar! Egentligen sitter jag på två timmars filosofi just nu, men vi berättar inte för någon ;) Haha. Vid tio åker jag till skolan istället =)
Dagen känns ändå hyfsat bra idag! Även om jag vet att jag bara kommer få se David på lunchen idag, *snyft*, haha men det är ju projektarbete idag (resurstiden) så jag får ju träffa tjejorna! ;) Haha.
Plugg som jag måste göra klart idag är: Skriva sammanfattningen på Naturkunskapen, skriva klart artikeln om enkäten (projektarbete) och skriva loggbok för idag och två andra dagar vi har träffats och pluggat på. Men det borde jag hinna väl..?

Imorgon fyller min kära far år, 50 år! Så jag, mamma och pappa ska ut på restaurang då. Sen kommer släkten på lördag, haha, David får komma om han vågar ;) Såå, nej men, imorgon kommer jag väl inte hinna plugga alltför mycket. Förvisso har jag bara en svenskalektion imorn (och varje torsdag fram till sommarlovet!!!), så jag borde hinna plugga lite innan den och även efter lektionen innan vi drar in till stan. Najs.

Nej nu måste jag göra mig iordning, så jag inte kommer försent till italienskan. Eller asså, egentligen vet jag inte ens om vi har italienska idag eftersom jag inte var där i måndags! Men men, let's hope so, annars får Info&Layout besök av mig, ååguuud vad glad Davids kompisar skulle bli då.......
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0