onsdag



Igår kom David hit efter att han slutat skolan och hade bett om våfflor, men när de var klara och allt var framdukat fick jag reda på att han åt massa pannkakor strax innan han åkte till mig.. Kändes inte så jätte-nödvändigt att jag ställde mig och gjorde våfflor då.. Men men. Han var här till sju typ, sen drog vi hem till honom och läste lite i våra böcker som vi ska ha läst tills fredag, sen sov jag kvar där. Det var segt att gå upp imorse, men kom bara 20 minuter sent till lektionen.
Hade engelska, foto, svenska, lunch och projektarbete idag.
Jag blir så sur och irriterad. Jag förstår inte varför jag får klagomål för saker jag gör. Men när de själva gör exakt samma saker så är det inget speciellt med det. Varför kan inte jag bara smita i 2 sekunder utan klagomål, medans de själva kan göra det och prata med massor en längre stund, som om det inte vore någonting? Ingen förstår nog exakt vad jag menar just nu, möjligtvis D. Måste skriva av mig. Och en annan sak, varför skiter folk i att svara på en fråga bara för att de tycker den verkar jobbig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0