Mr Vinter måste lära sig att hans tid är över


tänk att kolla ut genom fönstret och se det här! våren...

Hej vinter igen? Jag trodde ju våren var påväg nu när nästan all snö hade försvunnit och det var nån plusgrad iallafall. Men icke, idag när man vaknar och tittar ut genom fönstret så ser man inte mycket annat än snö! Usch usch, våren var ju nästan påväg! Varför måste Mr Vinter komma hela tiden och förstöra för Mr Vår? Suck, Vinter måste lära sig att hans tid är över, det är ju Mars!

Jaja, allt bra annars med er? Jag vaknade som sagt precis. Såå skönt! Jag är ju ledig idag :) Men vid tolv-halvett åker jag till skolan ändå, för jag och Sofia tänkte börja kolla lite på projektredovisning m.m. på hennes hål. Redovisningarna börjar ju nästa onsdag! Så om cirka 3 veckor är projektet klart, då slutar man halvett på onsdagar också! Haha. Härliga schema...

Nu måste jag börja göra mig iordning och äta frukost, min mage skriker "maaat, ge mig maaat".
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0