morgontrött

Halvåtta imorse blev jag väckt av att mamma ringde och bad mig springa ner och ut med en bok som hon skulle kopiera lite ur.. Suck, på med morgonrocken, ut i kylan och sen in igen och lägga sig. Men man kan ju aldrig sova lika bra efter att man varit vaken och gått omkring lite.. Så jag är trött och på dåligt humör, hmm.
Fredag idag då! Vet inte om jag tycker det är så kul, men men. Det enda som händer idag är ut med hunden, åka till skolan, ha svenska, lunch, foto och engelska. Hem igen, äta middag och göra ingenting resten av kvällen ^^ Jag kanske ska titta förbi hos Izabella som firar ikväll att hon fyllde år förra helgen. Dock inga jag känner där, och så måste jag upp tidigt imorgonbitti för att jobba på Posten, så vi får se hur det blir med det.
Men men, nu måste jag nog skynda mig och göra mig iordning..
Hare bra!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0