massa dagar med D.

Heej! Haha saknat mig? Guess not.. Anyway! Har varit supermysigt de senaste två dagarna iaf =) I tisdags sov David här, sen igår sov han här igen tills idag =) Och ikväll ska jag till honom! =D om mina föräldrar tillåter.. ;) Hihi. Vi har iaf gjort det som vi är absolut bäst på, ingenting! Bara slappa, äta lite, fika, osv osv. mys!

Igår hade jag både projektredovisning och engelskaredovisning. Det gick jättebra på båda två! Superglad över det! Alla sa massa bra saker om engelskaredovisningen och på projektet kändes det också riktigt bra, superbra humör! Jag har även ätit mycket glass de senaste dagarna, hehe, mums! Och så fick jag den sista chokladbollen som David bakade förut =) Den var megagod! Jag har varit en bra lärare om hur man bakar chokladbollar =) *stolt*.

Imorgon ska jag ha läst till sida 129 i svenskaboken och på lördag är det högskoleprov. Så dags att plugga känner jag! Jag och David pluggade en del på ord-delen nu idag när han var här (högskoleprov). Så nu äre bara att ägna nästa 30 minutrarna till att läsa svenska boken och välja ut 3 citat.. Hehe.

Btw, igår när jag kom till David (vi var där en stund) så såg jag små fina gula blommor på hans framsida, jag blev på superbra humör och fotade vår-tecknet =)

Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0