måndag


fick önskemål om en gammal bild på mig..här är jag 2006, 3 år sedan! hjälp... Ge mig sommar nu! 

Hallojsan på er! Haft en bra dag? Jag har haft en väldigt.. slapp..dag! Började ju med 2 timmars Foto A då vi bara fick gå runt och fota i 2 timmar. Sedan hade jag en timme Engelska C då vi såg på film. Och sen på Svenska B hade vi eget arbete så vi fick gå.. Härligt? Mjo. Så jag stannade i skolan en timme och väntade på David som skulle komma vid halvett. Stackarn såg helt död ut  :( Bli frisk älskling! Sedan vid två drog vi hit en stund och sen åkte han hem vid halvtre. Själv begav jag mig till mammas jobb (jag tog en väldigt kall promenad dit..). När jag väl kom fram så hade vi ingen bensin i bilen, så vi åkte hem och hämtade upp pappa. Suck, den där promenaden till hennes jobb tog jag helt i onödan. Kall om öronen och huvudet blev jag också! Suck..
Aja, vi tankade och släppte av pappa hemma igen, sedan åkte vi till Coop och handlade lite. Nu är jag äntligen hemma (egentligen skulle jag kommit hem för cirka 5 timmar sen...) Hehe.
Snart är det middag iallafall! Gott, jag känner lite hunger..
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0