måndag och skolstart efter sportlov igen!

Hääj på er =) Nu sitter jag i skolan på lunchen med Annie och gör typ inte så mkt :P Hehe, jag drog till David igårkväll och sov där. Vi började sen på, umm, filmen.. den heter nåt med Benjamin? Han som föds gammal iaf, hehe. Den är väldigt seg i början. Men får väl se hur den blir senare i filmen sen när jag sett hela :P
Hoppade över italienskan imorse, eftersom det ändå bara är en "hejdå-lektion" typ, såå. Jag går på absolut sista lektionen på onsdag istället! Så jag började iaf med en onödig timme filosofi och sedan en timme svenska, och nu lunch :P
Oh well, en timme matte och naturkunskap kvar sen!
Hare bra
Puss.

Kommentarer
Postat av: amanda

Benjamin Buttons otroliga liv :) haha, jag såg den på bio..

2009-03-02 @ 20:09:25
URL: http://stumpanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0