måndag



Hallojsan!
Idag har varit en ganska så skön dag! Började med 2 timmar foto, då jag och Louise gick runt och fotade till temat Färg & Form, fick några hyfsade bilder iaf ^^ Sen var det en timme Engelska då jag fick min grupp som jag ska jobba med närmsta veckan om ämnet Alkohol i samhället, typ. Efter det var det en timme svenska. Vi fick en bok vi ska ha läst 52 sidor i tills på fredag, den heter Thérèse Raquin, av Émile Zola. Han beskriver överdrivet mycket.. De 5 första sidorna beskriver bara en passage... Oh well.

Sedan lunch med Annie, det blev någon biff med kokt potatis och brunsås, typ. Vi drog även till Edsbergs Bibliotek på lunchen, där jag lånade en bok. Sedan tillbaka till skolan igen för att göra lite projekt och lämna in häftet i vaktmästeriet för att tryckas. När det var klart och Sofia och David började sina lektioner så drog jag och Annie in till stan. Där fick jag gratis mat på McDonalds, haha, för deras kortläsare-grejj funkade inte =) Sen slutade det med att jag köpte en klänning från Gina Tricot och även en lite längre t-shirt från H&M som är blå-vit-randig, typ. Hehe.

Nu är jag iaf hemma och har ätit 2 pannkakor till middag :) Får se om David hör av sig snart, hehe.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Bara två pannkakor? :O



Det var fina kläder du köpte idag :)

2009-03-16 @ 22:35:22
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0