lördagen

Gäster har kommit och gäster har gått. Och fortfarande är det gäster kvar! Haha. Men om typ en halvtimme kommer David och hämtar mig :) Då blir det mys ensamma hemma hos honom ikväll, skönt! Kanske ska ta med sig en 20-lapp och köpa något gott på vägen hem till han.. Hmm.. Hehe, vi får se ;)
Amanda och Rickard var här idag också :) Härligt! Fett länge sen man såg dom.. Amanda min barndomsvän och numera kusin! Haha, underbar tjej som jag hållt ihop med i hela mitt liv :)
Men nu måste jag packa iordning lite! Ska ju åka snart :P
Hare gött och njut av lördagskvällen! Någon som ska se på Melodifestivalen ikväll?
Puss.

Kommentarer
Postat av: nea

jag ska se mello! eller snarare, jag ser mello xD hehe.

2009-03-07 @ 21:13:06
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0