lör-sön

Hallojsan på er! Haft en bra helt?
Jag kom hem för en liten stund sen, typ 50 minuter sen.. Har ätit middag precis ^^ Middagen idag och lunchen imorn blir rester från igår! Det blev en massa mat och fika kvar sen igår då alla var här, hehe. Gissa vem som kommer bli tjock de närmaste dagarna?
Hur som helst, igår när några gäster börjat trilla hem (flera var dock kvar) så kom David hit och hämtade upp mig, hans föräldrar är på landet den här helgen. Så det blev vi ensamma hos honom igår sen på kvällen :)
Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, David mår inte helt bra :( Bli frisk! Vid halvsex körde han mig till Helenelund och därifrån tog jag tåget hem.
Nu ikväll händer väl inte så mycket mer för min del, ska bara ta det lugnt och lägga mig hyfsat tidigt iallafall.
Hare bra!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0