jobb jobb jobb

Heej på er! Nu så är jag hemma igen efter 5 timmars sträckjobbande utan mat, vatten och annat. Tiden gick ganska fort ändå faktiskt, vilket var väldigt skönt! Det var även mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara! Måste bara lära mig hur man tar bort något när man stämplat in fel saker och tryckt på "Betalt".. Hehe, Fia fick fixa det åt mig några gånger idag, men men. För att vara första arbetsdagen tycker jag att det gick bra faktiskt! =) Jag ska jobba imorgon igen klockan 11.30-16.00.

Just nu sitter jag och äter spagetti med köttfärssås, har ju inte ätit något sedan klockan 9 imorse! Och jag som brukar bli hungrig varannan timme... Hehe.
Ikväll händer väl inget speciellt vad jag vet. Föräldrarna är borta på middag och jag är ensam hemma med hunden, suck. Vid åtta ska hon gå ut typ, annars har jag inget planerat. David kommer kanske, kanske över ikväll. We'll see. Annars får jag....hitta på något..

Nae, nu ska jag äta klart och sen byta om till mjukisbyxor och dumpa mig i soffan =)
Hare bra!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0