hultsfred å gitarr

2 saker:
- Hultsfred
- Lära pappa spela gitarr

- Jag vill verkligen gå på Hultsfred i sommar, faktiskt. Jag får bara fler mail hela tiden om att de bokat in massa nya band, bra band! Dead By April ska dit nu också... I really wanna go! Men har då ingen aning om vem jag skulle dra dit med? Någon mer än jag som känner sig lite taggad för festival i sommar? ;)

- Jag har precis (försökt) lära pappa spela Behind Blue Eyes på gitarr, när det endast var typ 1 ackord kvar att lära sig eller så, så gav han upp för han fick 'kramp i fingrarna'. Suck. Men men, fick jag också för en månad sen ^^ Shit, på en månad, och jag har inte kramp längre. That's it. Klarar av C och Bm också nu, men inget mer har jag lärt mig. Typ. Sämst. Aja.

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0