Högskoleprov och boken 'Thérèse Raquin' från 1867



Nu har jag skrivit ut högskoleprovet från i höstas, alla delar förutom Engelska-läsförståelse-delen (den har nån copyright grejj på sig så man kan inte se dom). Jag har även skrivit ut ORD-delen från de två gångerna innan också, eftersom jag bokstavligen talat suger på ord och sånt! Jag fick typ 10 poäng under genomsnittet i höstas.. Suck, men men. I år ska jag göra mycket bättre ifrån mig! Dessutom, jag är överlycklig! Jag ska också göra högskoleprovet inne i stan! Vilket betyder att jag gör på samma ställe som både David och Danne! Fett najs, då har jag lunchkompisar i år :) Hihi.
Nu ska jag läsa 20 sidor i den enormt roliga (ironisk, roliga=tråkiga) boken som vi ska läsa 52 sidor i tills på fredag.. Sen ska jag göra en ORD-del för att träna inför högskoleprovet!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är som ska göra högskoleprovet!

2009-03-20 @ 14:13:11
URL: http://mijb90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0