happy day

Heej på er! :) Fredagen blir bättre, hehe. Sorry mitt lite tråkiga inlägg imorse :P Men men. Jag drog till Stinsen med Annie idag på lunchen (och svenskan..). Innan vi drog träffade jag David en liten snabbis i skolan också, åå saknar honom redan :) Men han kommer hit om cirka två timmar, yeey! Nu ropar mamma förresten att middagen är klar, hehe.
På Stinsen åt jag och Annie lunch på Burger King, sen gick vi till Clas Olsson där Annie köpte en el-grejj. Kollade även in på Akademibokhandeln där hon köpte lite block. Det var typ rundturen där :P

Väl tillbaka i skolan hade jag Foto A och Engelska C. Jag var fett nervös innan Foto A, jag trodde jag inte skulle känna någon.. Haha, men Louise var där! :D Jag hade italienska med henne, bra att vi läser Foto tillsammans också, haha. Så den kursen kommer nog bli sjukt bra! Sen på Engelska C så har vi fått ny lärare! Yees! Jag tyckte absolut inte om den förra läraren.. So I'm happy! Vi har även bytt klassrum till ett mycket bättre, hehe.

Nej nu måste jag äta middag :P Hörs senare ikväll!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0