fredag

Godmorgon på er! Nu är jag ganska nyvaken och vaknade vid halvnio, hehe. Det är så skönt att sova länge! Men nu, trots att jag verkligen bara ville ligga kvar i den stora, varma sängen så var jag tvungen att gå upp! Vid elva går min buss till skolan, suck.
Vad händer annars idag då? Mjo, det skulle ju eventuellt ha varit krog eller dygna ikväll/inatt! Men jag jobbar, imorgonbitti och troligen söndag. Här har vi anledningen till varför jag absolut inte vill jobba massa helger.. Nu när jag har så lite ämnen i skolan och är ledig på tisdagar och så, så kan jag mer än gärna jobba några vardagar istället för massa helger. Oh well, det är pengar iallafall.. Och troligen ett sommarjobb, så man ska väl inte klaga!
Men kvällen ikväll blir nog ytterligare en kväll hemma, precis som alla andra kvällar har varit den här veckan.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0