Fotorunda på Foto A

en av bilderna från fotorundan, hehe..

Hello! Nu sitter jag här på Foto A, hehe. Jag och Louise har gått runt i skolan i typ en och en halv timme och fotat lite allt möjligt, vad finns det att fota i en skola liksom?! Aja, några bilder fick vi iallafall, haha.
Nästa lektion blir Engelska C, slappt tror jag. Vi ska se film och bara skriva klart en liten sak. Efter det är det Svenska B och sen sluuutar jag! ;) Härligt! Kanske hinner träffa David en snabbis innan jag drar hem? Hoppas det!
Oh well, ska väl photoshopa en bild nu eller nåt, haha.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: nea

Annie skulle vart stolt ^^ haha

2009-03-09 @ 17:53:37
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0