fika?



Hello, egentligen skulle jag ju varit i skolan nu, men jag orkade verkligen inte. Jag har så sjukt megaont i magen! Och Panodil hjälper inte, inte mycket iallafall.. Så jag stannade hemma idag. Jag är ju ledig på tisdagar, men skulle ju lunchat med Sofia och träffat David. Men ska försöka få hit honom på en fika idag någongång iallafall..Let's hope it works!
Jag känner knappt inte ens någon hunger, har bara ätit en talrik med yoghurt och banan idag, that's it. Så kanske borde äta något lite mer iallafall. Det finns pannkakor från middagen igår, men jag tycker verkligen inte om pannkakor dagen efter.. Aja, nu ska jag iallafall gå ner och fixa någonting att äta.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0