en söndag utan min älskade dator

Hello på er! Återigen sitter jag vid min fasta dator, som är så mycket sämre och som det inte finns nånting på typ. Kul.. Pappa ska försöka få igång min dator igen sen ikväll eller imorgon.. Men eftersom det är min dator som är paj och inte hans så tror jag inte att han kommer stressa alltför mycket....
Men men, jag hatar det. Alla bilder, musik, dokument, program och allt. Allt är borta! Nu kan jag inte ens spela Wow när jag kommer hem ikväll ;) Hehe, skoja. Nej men det här suger! Frånochmed nu så ska jag ha allt i dubbletter på min externa hårddisk, problemet är bara att den är full. Så typ all musik på den ryker nu. Aja. Fan, virusprogrammet på den här datorn går ut idag också >.< Gaaaah, inget funkar ju! Jag får helt enkelt dra hem till David ikväll =) Hahaha, om han orkar med mig... :P
Nej men nu måste jag göra mig klar, gå ut med hunden vid halvett, äta lunch och sedan bege mig till Annie där det är projektarbete idag!
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0