en sån där fredag man inte ser fram emot så mycket


har man världens sötaste hund eller? =)


Den här fredagen känns inte bra alls, den gör verkligen inte det. Och den blir bara sämre ju längre tiden går.. Jag trodde verkligen att idag skulle bli en sjukt bra dag, men vi får se hur det blir med det.. Hoppas kvällen blir någolunda bättre iallafall. Annars får jag väl försöka roa mig själv med någon film eller så ^^
Allt plugg är iallafall klart, så jag har inget sånt jag måste göra över helgen, tur är väl det! Imorn kommer ungefär halva släkten för att fira pappa 50 år. Sen på kvällen har jag lust att dra ut någonstans, men verkar inte vara så många som är på den idén. Söndagen är helt tom för min del. Vi märker vad som händer.
Nu måste jag skynda mig ner och göra varma mackor till mig och föräldrarna, yeey. Gott är det iallafall! Bädda sängen och fixa rummet måste jag göra också.. Hmm. Kanske drar till Stinsen en sväng med Annie nu istället för svenskan, börjar kl 13.50 sen igen då.. Måste alltså åka från stinsen med 12.13 bussen då.. Vi får se hur jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0