en fredag

Hello, nu sitter jag här på Svenskan ändå, trots att jag absolut inte har någon lust till det. Har lunch direkt efter, vet fortfarande inte vad jag ska göra den timmen, aja. Jag blev ju klar med krönikan igår, så nu får jag börja med Realismen och Naturalismen. Medans alla andra svenskagrupper får börja träna inför Nationella proven.. Varför får inte vi börja träna inför det för?! Det är ju stört. Aja. Såg David i korridoren innan lektionen, han verkade ju..glad. Men men. Blir väl bättre sen när han är frisk I hope. Jag vet egentligen inte syftet med det här blogginlägget, jag har bara väldigt tråkigt, och vill gärna spola fram till söndagkväll. Eller onsdagkväll! Jag och Sofia ska gå på Rock Bash skivan iallafall! Jag vet inte hur många andra man känner som kommer gå på den, antagligen inte så många. Men Frida ska gå iallafall vet jag! Fett kul :)
Nu kanske jag borde läsa igenom de 20 sidorna i boken och göra uppgifterna vi fått...
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0