duktigt gjort allt plugg


bilden på chokladbollarna som David skickade..

Nu har jag varit jätteduktig =) Jag har planerat allt plugg över veckan, vilka dagar jag ska göra allt och när allt är till osv. Dessutom har jag nu googlat den där texten i svenskan och skrivit kort om den. Jag har även gjort klart allt inför redovisningen i engelskan på onsdag, så behöver bara läsa igenom det några gånger imorn eller så, så att jag kan det någolunda bra ;)
Jag känner mig jätteseg idag, hade lite smått ont i huvudet när jag kom hem från skolan. Har även haft ont i magen ett tag nu.. Och är jättetrött. Men imorn är det sovmorgon och jag drar till skolan vid 11 för att bland annat luncha med Sofia.
David skickade precis en bild på chokladbollarna han har bakat ikväll.. Ååå, det ser så gott ut! Jag får dock alltid ont i magen av chokladbollar typ, och chips. Chips med dipp åt jag och David igår ju, så hela natten och dagen idag har jag haft ont i magen och så, usch. Men det är ju såå gott...
Nu måste jag springa ut med hunden..
Hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0