Argumenterande text


ge mig sommar, nu!

Nu sitter jag på Svenska B lektion och ska börja skriva en argumenterande text, har ni några förslag på vad man kan skriva om? Jag har absolut ingen aning.. Kanske ska man ta någon idé från vad jag hade i Svenska C eller Retorik A? I don't know.. I retoriken hade jag om varför campinglivet är bra och i svenska c hade jag om varför man inte får ha katter lösa, haha. Jag ville inte ha samma ämnen som alla andra ;)
Efter det här är det lunch, sen projektarbete. Hmm imorgon börjar period 3, bara jag och Annie typ som har sen lunch. So today is my last lunch with David,. Aja, nu borde väl jag komma igång och arbeta lite!
Hare bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0