ännu fler gamla bilder


solnedgång i Mellbystrand


Ytterligare massa gamla bilder! Det tar ju aldrig slut, haha. Det är ju ganska roligt att rensa massa bilder på den här datorn, man hittar ju så mycket man glömt bort! :P Jag har gjort en del med håret genom åren.. Först permanentade jag håret, sedan färgade jag det brunt 2 gånger och sedan gjorde jag blonda slingor i håret. Haha, inte undra på att mitt hår är helt förstört numera! Som brunett var jag även en liten fjortis måste jag säga! Men men, förflutna förflutna, haha. Kanske jag fortfarande är det? ;) Haha, nja.
Jag har ju även varit på språkresa i Hastings (England) i tre veckor sommaren 2006. En rolig upplevelse! Jag har varit i Danmark, på Irland osv.


     

1) Big Ben, London
2) Old Town, Hastings
3) Nåt i nånstans i England.. Hehe, ser ni hur små människorna är längst ner i bilden?
4) Jag på Irland
5) Jag på balen i nian
6) En liten fjortis som brunett kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0