YEEES! betyg

Heej på er! Idag fick jag reda på de två sista betygen =) Jag visste sedan tidigare att jag kommer få G i Engelska C, inte så jättekul kanske. Men jag är nöjd. Hade inte förväntat mig något annat liksom. Hur som helst, jag får MVG i Projektarbete och VG i Svenska B! Hur bra är inte det liksom?! Jag trodde typ att jag skulle få G i svenskan och VG i projektarbete. Men icke! Haha, jag blev typ helt stumm när min projektarbete-lärare ba "så därför får ni mvg båda två!". Aaaah! Jag är så sjukt glad! Nu hoppas jag bara på MVG i Foto A också, vilket jag faktiskt borde få! Annars blir jag riktigt besviken..
Nu ska jag hoppa in i duschen, hare bra =)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Jag blev också förvånad, vågade inte tro det.. :D MVG i projektet är kanon :D



Du borde verkligen få MVG i foto, din lärare är ju sjuk i huvudet annars, mer än vad vi redan vet ;)

2009-06-08 @ 21:50:13
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0