the weekend

Hejsan på er! Nu sitter jag här i husvagnen, i regnet, med mamma.. Började med att vi var tvugna att vända när vi nästan var framme vid Vaxholm och åka hem för att hämta lite saker.. Men men! Efter 1,5 timmar var vi äntligen framme..
Annars i helgen får vi se vad som händer. Det sägs ju att det ska regna hela helgen.. Mindre roligt.. Men men, internet finns ju alltid! Och teoriboken inför körkort, och en annan bok som jag har med mig. Så jag har lite att göra iallafall.
Funderar på att dra hem på lördag. Men vi märker vad som händer!
Anyway, annars händer inte så mycket just nu.

Igår skulle det varit Karaokekväll på Dovas med massa människor, men jag hade ingen lust helt enkelt. Förkyld och dålig i halsen, och blir anfådd av att gå upp för en trappa. Så nej, jag stannade hemma. Så istället drog jag hem till David, och så la vi oss i sängen och tittade på Matrix som gick på tv. Helt perfekt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0