sovdags

Hejsan! Jag insåg just hur mycket klockan var.. Jag ska ju upp imorn och göra mig fin för studentlunchen! Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig, det ska ju typ regna :/ Men jag vill ju ha klänning! Svårt svårt, men vi får se hur det blir! Jag vill ju inte klä mig i för lite kläder, då kan jag ju bli sjuk inför studenten.. Men men, sovdags för min del! Vi får se hur mycket jag hinner blogga imorn, mamma lär ju vilja ha en del hjälp också här hemma. Sen har jag blivit bjuden på Dannes mottagning, aah! Jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till.
Men, nu, sovdags!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Det blir nog inte klänning för min del...

2009-06-10 @ 09:50:48
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0