sovdags

Gud vad tiden går fort! Men samtidigt långsamt.. Det är mindre än en månad sen jag hade överraskningsfest för David.. Känns som att det var för typ 2 månader sen! Men men, det var inte riktigt det jag tänkte säga. Hur som helst, idag har mycket tid gått åt till att fixa iordning här hemma och fixa bilder osv. Mamma filmade även igår litegrann! Så det ska in på datorn sen också, och så ska David få en kopia på CD-skiva med filmen =) Hihi.
Igår den här tiden var jag på Gubbskivan, underbart kul! Men jag ska inte tänka på det så mycket, då kommer jag aldrig kunna somna, sista gången tillsammans med alla på Rudbeck! :'( Det är sorligt, så enormt! Jag saknar det redan! Underbara tider med underbara människor.. Nej nu måste jag sluta, annars kommer jag aldrig kunna somna! Ligger i sängen just nu iaf. Imorn kommer David hit vid två, sen åker jag och David och mina föräldrar in till stan för att äta på restaurang! Lite pinsamt.. Davids föräldrar hade köpt 4 jättefina vinglas till mig och blommor i studentpresent, David får restaurangbesök av oss, hehe. Men i sommar iaf, då ska jag och David på Sista Minuten-resa! YES! Både han och jag fick pengar igår, så nu har även jag råd. Haha, han hade ju råd redan innan.. Nu har han dubbel-råd, haha.
Men måste sova nu, hare bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0